Intersport katalog marec 2023 - stran 3 *

3 / 101

Intersport katalog - Ponudba izdelkov - majica, smučanje. Stran 3.
3 / 101

Prelistajte Intersport katalog, ki je veljaven od - do -, in našli boste najnovejše ugodnosti. Na 100 straneh trenutno veljavnega Mojega letaka boste našli najboljše izdelke Šport kategorije. V tem Intersport katalogu boste našli popust na več kot 100 produktov, s čimer si lahko zagotovite najbolj ugoden nakup izdelkov! Če želite prihraniti pri naslednjem nakupu v Intersport, ne pozabite prelistati celotnega kataloga, od strani 1 do strani 100. Na trenutni strani najdete promocije na majica, smučanje; vendar katalog Intersport ponuja številne druge popuste na blago, kot je Head, Salomon, smučanje. Če želite nakupovati pametno, in pri vašem naslednjem obisku trgovine Intersport prihraniti, ne zamudite najnovejšega kataloga, kjer boste našli neverjetne cene in popuste. Da ne zamudite odličnih promocij, ki jih ponujajo vaši najljubši trgovci, se dnevno vračajte na Moj Letak.

* Velja v vseh trgovinah Intersport.

Pokaži več

Izdelki v tem katalogu

 
 
L J UBE ZEN D O Z IME , G OR A IN SMUČANJA G lede na to, da prihajam iz Poljske, sem pravzaprav šele ob prihodu v Slovenijo odkril tisti pravi čar zimskih radosti. Saj ne, da na Poljskem ne bi imeli zime. Seveda jo imamo. Pa tudi zimske junake z Adamom Malyszem na čelu, Justyno Kowalczyk, Kamilom Stochom in številnimi drugimi. A slovenski odnos do zime in aktivnosti, ki so povezane z njo, je drugačen. Morda vse skupaj izvira iz dejstva, da se moramo iz Poljske peljati vsaj deset ur do najbližjega avstrijskega smučišča, Slovencem pa je vse to precej, precej bližje. To pomeni, da gremo Poljaki lahko na smučanje največ enkrat na leto, Slovenci pa vsak konec tedna, tisti najbolj zagreti pa si tudi med delovnim tednom privoščijo kakšen smučarski dan. A hkrati se mi zdi, kot da bi Slovenci imeli smučanje zasidrano v narodno zavest, kot da bi ga imeli v krvi. Na drugi strani sam zime in smučanja nisem imel v sistemu. Bolj kot zimski hlad me je privlačila italijanska dolce vita, in če že, sem gore in hribe raje občudoval s sedeža svojega motocikla. Ko sem pred nekaj leti prišel v Slovenijo, se je to precej spremenilo. Morda ima zato še največ zaslug pogled skozi okno moje pisarne. Včasih se mi zdi, kot da bi na zunanjo stran stekla kdo dobesedno naslikal s soncem obsijano alpsko veduto. A to ni ne fikcija ne umetniška instalacija, temveč čista in prvinska resničnost. In najbolj fascinantna je prav v zimskih mesecih. Takrat predstavlja pravi kontrast ljubljanski megli, iz katere se zjutraj odpravim v službo, in že kmalu, ko zavijem na gorenjsko avtocesto, me pričaka pogled, ki se v prvem trenutku zdi kot prikazen iz sanj. Ob vsem tem seveda ne moreš ostati ravnodušen. Pravzaprav brez težav razumeš tisti nagon, ki te vleče tja gor v višave. Tja, kjer je zrak kristalno čist in pogled na megleno morje tako čudovit. Očitno je slovenska ljubezen do zime, gora in smučanja tako močna, da je pravzaprav ni sile, ki bi jo zamajala. Nenazadnje niti koroni z vsemi svojimi zaprtji to ni uspelo. Tudi ko so bila smučišča zaprta, so ljudje ostali zvesti svojim smučkam. Tekli so na smučeh in se odpravljali na turno-smučarske podvige. Zanimivo je bilo, da je bila prav tista prva koronska zima izjemno bogata s snegom, tako da so lahko najbolj zagreti smučarski navdušenci tekmovali v tem, kdo je tja do meseca maja nabral največ smučarskih dni. Seveda se novim razmeram prilagajamo tudi v Intersportu. Vseskozi namreč budno spremljamo novo nastajajoče želje in potrebe ljudi in se jim skušamo čim bolj približati. Zato je paleta izdelkov na naših policah iz leta v leto bolj pisana. Predvsem pa se skušamo prilagoditi novim trendom in novim uspešnicam. Tudi mi imamo vsako leto rajši tek na smučeh in turno smučarijo. Poleg tega precej pozornosti posvečamo zimskemu pohodništvu. Zavedamo se, da ljudje vedno bolj cenijo svoj prosti čas, da enostavno želijo skrbeti za svoje zdravje, počutje in vsestransko zadovoljstvo. In kaj je lepšega kot na prekrasen zimski dan aktivirati svoje notranje motorje in se na lastni pogon povzpeti tja na dva tisoč metrov nadmorske višine. Ne glede na to, koliko časa porabiš do vrha, kako hiter je tvoj korak in kako preznojena je tvoja majica, se na vrhu počutiš kot zmagovalec. In to je fantastičen občutek. Želim vam, da bi se tudi v prihajajoči zimi čim bolj pogosto počutili tako. Bartlomiej Behnke direktor za področje marketinga in digitalnega razvoja

Drugi katalogi Intersport

Zadnji katalogi