Hofer katalog - stran 35 *

1 ... 35 37
Hofer katalog. Stran 35.
1 ... 35 37

Prelistajte Hofer katalog, ki je veljaven od - do -, in našli boste najnovejše ugodnosti. Na 36 straneh trenutno veljavnega Mojega letaka boste našli najboljše izdelke Živila kategorije. V tem Hofer katalogu boste našli popust na več kot 0 produktov, s čimer si lahko zagotovite najbolj ugoden nakup izdelkov! Če želite prihraniti pri naslednjem nakupu v Hofer, ne pozabite prelistati celotnega kataloga, od strani 1 do strani 36. Na trenutni strani najdete promocije na -; vendar katalog Hofer ponuja številne druge popuste na blago, kot je -. Če želite nakupovati pametno, in pri vašem naslednjem obisku trgovine Hofer prihraniti, ne zamudite najnovejšega kataloga, kjer boste našli neverjetne cene in popuste. Da ne zamudite odličnih promocij, ki jih ponujajo vaši najljubši trgovci, se dnevno vračajte na Moj Letak.

* Velja v vseh trgovinah Hofer.
Pokaži več
 
 
KRIŽ KRAŽ Ležimo na hrbtu, roke pokrčimo za glavo, noge pokrčimo do pravokotnega položaja. Stisnemo trebušne mišice, spodnji del hrbta je ves čas v stiku s podlago. Počasi hkrati dvignemo trup in pokrčimo koleno tako, da se komolec desne roke in koleno leve roke dotakneta. Za sekundo zadržimo in se spustimo. Enako ponovimo z drugo stranjo. V fazi dviga izdihnemo, v fazi spusta vdihnemo. 10x vsaka stran RAZTEG UPOGIBALK KOLKA Z levim kolenom se upremo v podlago, z desno stopimo korak naprej. Z rokama se upremo v desno nogo in se s telesom počasi spustimo naprej. Pri tem boke potiskamo naprej in navzdol in kar najbolj raztegnemo upogibalke kolkov, ki morajo biti med izvedbo vaje sproščene. RAZTEG UPOGIBALKE TRUPA Ležimo na trebuhu, dlani postavimo v višino prsnega koša. Z iztegom rok se počasi dvignemo od podlage, pri čemer glavo rahlo potisnemo nazaj. Boki so ves čas v stiku s podlago. Pred začetkom dviga globoko vdihnemo, z izdihom se vrnemo v začetni položaj. 10x vsaka noga RAZTEG LEDVENEGA DELA HRBTA Usedemo se na tla, noge so iztegnjene, trup vzravnan. Počasi se z rokami približujemo stopalom. Pri tej vaji raztegujemo tako ledveni del hrbta kot tudi zadnje stegenske mišice. LASTOVKA Stojimo vzravnano s stopali vzporedno v širini ramen, roke so v priročenju. Težo prenesemo na desno nogo in s trupom preidemo v predklon, hkrati levo nogo zanožimo, roke pa vzročimo. Trebušne mišice so aktivirane, hrbet vzravnan, pogled usmerjen naprej. Zadržimo, kolikor zmoremo, ter ponovimo še z levo nogo. STOJA NA ENI NOGI (diagonalni dotik prsti-prsti) Stojimo na desni nogi, roke so v priročenju. Levo nogo zamahnemo v prednoženje, z desno roko pa se skušamo dotakniti prstov na nogi. Poskusimo ostati stabilni. POČITEK Zavzemite udoben položaj, zaprite oči, umirite dihanje in počivajte. 10x ZAPIRANJE KNJIGE Ležimo na hrbtu, noge so rahlo pokrčene, roke pa iztegnjene in vzročene. Hrbet pritisnemo ob podlago. Sočasno upognemo trup in dvignemo noge ter se z rokami dotaknemo stopal. Počasi se spustimo v začetni položaj. Ob dvigu izdihnemo, ob spustu vdihnemo. Plakat »VADBA OD A DO Ž« si lahko pretočite na strani www.hofer.si. Uživajte v preprosti in po svoji meri ukrojeni vadbi. I 35

Hofer katalogi

Hofer - Naj & VEČ katalog

Hofer katalog.
Velja v vseh trgovinah Hofer.
Najbolj popularni katalogi